torsdag 20. desember 2012

HIMMELSK # 116

4987378325_b77095bd20_b[1]Det er ikke kvelden før kvelden, men det føles slik! Litt julestress her og det er egentlig helt tåpelig siden jeg var veldig i rute. Derimot kan det vise seg at det ikke alltid er bra å være for tidlig ute heller, man slapper litt for mye av og plutselig får man det veldig travelt med siste innspurt.

Dette er siste “Himmelsk” før jul, så jeg vi benytte anledningen å takke for alle som har deltatt på denne lille fotoutfordringen, takke for alle koselige kommentarer og mail og ønsker dere alle en riktig GOD JUL!!

Det blir nok Himmelsk i romjulen også!

Himmelsk 116 aHer er det tåken som ar senket seg over Fana i Bergen, men jeg håper snart det er julefreden som kommer og legger seg over alle de travle hjemmene rundt om i landet!

18 kommentarer:

Anne sa...

Juhuuu, tror jammen jeg er først i dag, he he morgenfugl du vet, men da gørr kjedelig på kveldstid... trøtt som få...

Fantastisk lekkert tåkebilde, den legger seg over trærne der som ei dyne Asti, vakkert å se på.

Fin fin førjulstorsdag ønskes deg snuppa!! Litt for tidlig å ønske God Jul ennå, blogges og jabbes vi :-)

amo sin blogg sa...

Fantastisk bilde !
Skodda kan gi flotte motiv.

Ynskjer deg fine dagar !

HansHB sa...

Nydelig, himmelsk bilde!
Ønsker deg alt godt for jula!

Mandelhjärta sa...

Flott bilde! :)
Ha en fin dag, og nyt julestemningen!

Jannibele sa...

For et magisk bilde! Hjemlengselen til Bergen vokste seg stor!Snart er det hjem til jul. Håper jeg får lignende himmelopplevelser!

Maria sa...

Magiskt vacker bild!
Önskar Dig en riktigt GOD JUL!
/Maria

Catherine sa...

Fint kort :) G O D J U L

Leonora sa...

God Jul til deg og dine Petunia!

Steffi sa...

Great picture,Petunia and God Jul!

Laura sa...

so beautiful Petunia!

Gemma Wiseman sa...

Such magical soft colours in the fog! Gorgeous photo!
Wishing you and your family a very happy Christmas!

Jim sa...

Awesome shot.

Liva`s sa...

Så flott himmelsk bilde :-) God jul til deg Petunia !

Berit sa...

Lenge sida jeg har vært med nå, men jeg følger med!! Nok et nydelig bilde fra deg i dag. Ønsker deg alt godt for jula og det nye året :o)

Hilda R.B sa...

Nydelig bilde.
Det var et himmelsk bilde.
God Jul til deg.
Fra Hilda

naturglede/Randi Lind sa...

Så vakkert bilde. Ønsker deg stemingsfulle dager med glede og hygge. Slapp av og kos deg. Juleklem fra meg.

Grete sa...

Ønsker deg en riktig God Jul så se vi på nyåret :)

Mama Zen sa...

Stunning shot!