onsdag 26. desember 2012

HIMMELSK # 117

4987378325_b77095bd20_b[1]Romjul er himmelsk! Dagene mellom jul og nyttår, spesielt om man har fri, er som et kjempestort friminutt! Det er nesten som man blir litt døgnvill. Er det onsdag eller er det torsdag?? Jeg vet at det er onsdag, men poster likevel! Det er deilig å ha fri og ikke måtte stå opp grytidlig om morgenen, så da får dere Himmelsk nummer 117 allerede i kveld. Ha fortsatt en god jul og takk for det gamle! Neste gang vi sees, er det 2013!!

Teken av blestenEn svarttrost dame sitter utenfor stuevinduet mitt i et forykende uvær og lurer på om jeg ikke har tenkt å fylle på fuglebrettet i dag. Ikke så lett det når solsikkefrø og andre godsaker fyker avgårde på et lite øyeblikk.

11 kommentarer:

Mia Folkmann sa...

Fortsat god jul til dig også, Petunia. Tak for i år og godt nytår! :-)

Madame sa...

Rigtig glædelig jul og godt nytår :-)

Anne sa...

Nå enten det er hverdag eller høytid, du svikter aldri oss eller dine `plikter` du vennen :-)

Liten vakker fugl, fokus plassert helt på rett plass, men den ser bitte litt frossen ut...

Å ja!!! det vakre hjerte fikk plass på dørkransen min, og det skal det henge, alltid. Nå ser jeg det hver gang jeg går inn dørs, og tenker på deg da vettu :-) Steike fint, og helt etter min stil og mitt hjerte, så tusen takk nok en gang.

Klem.

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Benytter sjansen til å takke for året som snart går - og ønsker samtidig dere alle et fredelig, godt, nytt år!
Håper å kunne delta lit oftere utover. Høsten har vært fylt med andre ting enn å jakte på himelske motiv. Dessverre ;:OD)

Lisbet / *LLL og Co.* sa...

På denne 2. juledag:
Glædelig Jul til dig, Petunia, og Godt Nytår.
*SMIL* fra Lisbet

LadyLaLaura sa...

Fantastisk fint bilde av trosten :) Fortsatt god jul til deg og dine Petunia :)

Annemor sa...

Ønsker deg en fortsatt god jul og vakkert nytt år :)
Mormor

Laura sa...

so lovely Petunia... Happy New Year!

Mama Zen sa...

Lovely little bird!

Gemma Wiseman sa...

Gorgeous look on this little one's face! Adorable photo!

naturglede/Randi Lind sa...

Godt nytt år til deg og takk for all hygge i året som har gått. Fortsatt god jul ønskes deg også.