lørdag 8. desember 2012

Valgets kvaler…

Årets julekort skal lages og jeg har lekt meg litt med noen gamle bilder av Kjøkkennissen for dem av dere som husker han. Nå har jeg satt og redigert litt og ble så usikker på hvilket av julekortene jeg skal velge. Hva syns du? Gi meg en tilbakemelding og kom gjerne med tips og kritikk. Farge på rammer og skrift kan jo forandres…  Ved å holde musepeker over bildene, får du nummeret på bildet.

Juelkort 1

Julekort 2

Julekort 3

Julekort 4Julekort 5

Julekort 6

21 kommentarer:

Siw Aina sa...

Vanskelig å velge altså, de var flotte alle seks. Men jeg fallt fullstendig for han som mater småfuglene, altså bilde nr 5. Men resten var flotte de også :)

Mina fotostunder sa...

Så otroligt vackra julkort!
Nr 2 och nr 5 blev mina favoriter.
Ha en fin kväll!

Lisbeth sa...

Min favoritt er mating av fugl! Det ser ut som om de snakker sammen :-)

stallnilsen sa...

Bilde nr. 2 er min favoritt:O)
Sonn kjenner vi jo nissen med julegrøten :)

Lisbeth ;)

Med kjæleik til livet sa...

eg hadde ønska meg nr.5

smil - monika

Elin sa...

Vel..tatt i betraktning hjemstedet mitt MÅ jeg jo si nr 6. ;-)

ellers var nr 1 og nr 5 favoritter lenge. :-D

Refleksjon på livsvegen sa...

Julekort nr.5
Absolutt :-)

Fin søndag!

bea's blog sa...

Tenker 4 og 5 er den flotteste!
* * * * * * *
Beatrice

Koselig koselig sa...

Nr 5 uten tvil :)

Randi sa...

Så flotte bilder, vanskelig å velge:) Men det var jo veldig søtt det med nissen og pippen da:)

Silke sa...

Syns 1, 2 og 5 var de fineste =)

Suzanne Rye sa...

Bilde nr 1 og 2 er mine favoritter, men også 5 var herlig!

Irene sa...

Var så koselig det med nissen og pippen :)

NonnasBlog sa...

Jeg ville vælge nr. 5, som handler om at dele!
God mandag!

Mandelhjärta sa...

Kreative og fine julekort, Petunia! Jeg synes nr.1 og nr.5 var de beste. Og nr.5 var den som sjarmerte mest! ;)
Ha en fortsatt fin førjulstid! :)

naturglede/Randi Lind sa...

Uff nå minnet du meg på at jeg burde sette i gang også!

Så fine alle sammen! Herlig nisse! Jeg velger meg det med fuglen på. Nummer fem! Det var som levende!

Monica sa...

Fine og artige julekort :)

Nr 2 er min favoritt

Klem Monica

Tove sa...

Hadde nok valgt nr 5 jeg og.
Klem tove

Hilda R.B sa...

Oi, så fine julekort!
Klarer ikke å velge jeg.
Nydelig serie.
Hilda

Cassandra sa...

Eh, må man velge?
Jeg aner jo ikke hvordan du har tenkt å printe de ut, men legger du de ut et sted hvor andre kan kjøpe print av de så vil jeg tro at alle blir solgt i mengdevis, de er jo FANTASTISKE ;)

psst, om du legger de ut for salg så si ifra da

Anonym sa...

ï»?With a former AFL team winning the game#file_links[D:\NFL\UBB.txt,1,L] it should have meant bad news for investors#file_links[D:\NFL\UBB.txt,1,L] right? Wrong Facebook also has another interesting feature which helps you to categorize your friends list according to your prioritytimestamp a The Last Mile was first filmed in 1932#file_links[D:\NFL\UBB.txt,1,L] with Preston Foster as Killer Mears
ï»?There have been few studies done on pregnant patients using phentermineditto166597243040841728{background: #C0DEED url(http://a0Pool is a game that can simultaneously be both exciting and meditative#file_links[D:\NFL\UBB.txt,1,L] deceptively simple yet surprisingly complex#file_links[D:\NFL\UBB.txt,1,L] joyously fun to play with friends or highly serious and competitive in tournaments and leagues There are also versions with college rosters and USFL rosters Twice It exerts its effect by squashing the appetite and preventing the individual from eating Cargo: rd generation biofuels wil required to be processed from solid cargoes to liquid cargoes