onsdag 2. januar 2013

HIMMELSK # 118

4987378325_b77095bd20_b[1]Godt nytt år og velkommen til det første “Himmelsk” i 2013! Jeg er sikker på at vi får se mange fine fyrverkeri bilder denne runden! Jeg synes det er litt vanskelig å ta slike bilder, men jeg har sett blant annet på Facebook, at mange har tatt noen skikkelige flotte bilder! En liten oppfordring til dere som deler deres fyrverkeribilder med oss; Kjekt om dere kan fortelle oss andre litt om hvordan dere har tatt dem og hvilke erfaringer dere har gjort med innstillinger på kamera osv. Kanskje jeg klarer å knipse noen slike jeg også neste gang!

Nyttår er jo tiden for forsetter og “ny start”! Jeg har egentlig ikke noen forsetter, men skal prøve å sette mer fokus på de viktige tingene i livet og ikke bruke så mye energi på det uvesentlige… Jeg skrev prøve… To dager ut i 2013 må jeg innrømme at det ikke er så lett!

Himmelsk 118

21 kommentarer:

Krzysiek sa...

Wow, impressive sky! I love "holes" in it :)

Mandy Lou sa...

Godt Nyttår, Petunia! Kjempeglad for at Himmelsk fortsetter også i år. Flott og dramatisk bilde!
Spennende å fotografere fyrverkeriet. Men man får jo ikke øvd seg stort på det. Og ideene man får mens man ser på årets resultat har man selvsagt glemt til neste år. :)

maj sa...

Godt nyttår Petunia!! :))
Nydelig bilde du viser!!
Stor klem:))

Gunsside sa...

Godt Nytt år til deg Petunia
- og så flott at du fortsetter med Himmelsk i år også
Nydelig bilde i det nye året :))

Pia sa...

WOW! Enormt fantastisk bilde!

Godt nyttår!
Pia

Turid Holm Flaa sa...

Godt nytt år Petunia. Du gjør et flott arbeid med å samle, dele og formidle både egne og andres bilder.

Norma Ruttan sa...

awesome, stunning rays radiating!
thank you for hosting, I really like the meme!
a very happy and blessed new year to you!

Ingvill sa...

Vakkert, virkelig flott :O) Godt nytt år til deg. Takk for at gidder å holde på med Himmelsk:O) Ha en fin uke, klem

HansHB sa...

Et herlig bilde med en spennende himmel. En god start for 2013!
Ønsker deg et flott nytt fotoår!
Liker at du har flyttet til onsdager!!

Steffi sa...

Happy New Year,Petunia!

Mandelhjärta sa...

Eventyrlig magisk bilde! :)
Godt nytt år til deg, Petunia!

amo sin blogg sa...

Godt nyttår til deg.
Vakkert bilde!

Tina´s PicStory sa...

just wonderful! :)

Leonora sa...

Godt Nytt år Petunia! Takk for at vi får Himmelsk i 2013 også, det setter jeg stor pris på skal du vite. Så vakkert bilde! Er det speilrefleks du vil ta rakettbilder med? Stativ, blender rundt f11, lang lukkertid gir mye info i bildet, kort lukkertid til en spesiell rakett men da må du nok ta noen bilder for å treffe det rette øyeblikket. Ikke zoom inn for mye for det er lett å få med røyk og det er ikke pent. Det er ikke lett å komponere fordi man aldri vet hvor rakettene går, men pass på at du står et oversiktlig sted hvor du ikke får med hustak, trær, lyktestolper osv. Egentlig er det ikke vanskelig, men man må jo øve som alt annet :-)

Gemma Wiseman sa...

A very beautiful fall of light! Almost like a waterfall! Gorgeous photo!

Irene sa...

Godt Nytt År! Flott at du holder ut! Hører liksom fredagen til å ha et "himmelsk" innlegg :)

Nyttårsklem

Laura sa...

Magnificent photo Petunia!!! Happy New Year, may it be filled with light and love.

Bente sa...

Nydelig bilde!
Og ha et riktig godt nyttår Petunia!

Refleksjon på livsvegen sa...

Godt nytt år!
Seint, men ikkje for seint heiv eg meg med på Himmelsk.
Takk at du fortsatt vil gi oss sjanse til å dele og glede kvarandre med Himmelsk bilder.

klem frå sigrid

Karina sa...

Nydelig bilde, flott hvordan lyset trenger seg gjennom skyene..

Deg vil jeg følge mer, så la deg til på bloggen min;)

Ranten sa...

Og da smatt jeg med her for første gang :) Mange flotte bilder og blogger!