onsdag 27. mars 2013

HIMMELSK # 130

4987378325_b77095bd20_b[1]Jeg poster Himmelsk i dag, onsdag, siden påsken står for døren! Kanskje rekker du å være med før turen går til fjells, besøke familien eller du bare skal være hjemme og gjøre andre ting enn å blogge. Påsken for meg går med til å få det nye kjøkkenet opp og gå og når IKEA ikke har vært helt til å stole på, så har det litt en litt større utfordring enn først antatt. Det blir for mye å skrive om alt dette nå, men når jeg får det litt på avstand, kommer jeg nok til å blogge om det, men det blir i en annen kategori enn ”Himmelsk”!!

God påske 2Happy Easter!

Bildet mitt denne uken er ikke akkurat noe vakkert skue, men jeg liker kreative folk og jeg syns denne påskehilsenen fortjener et bilde!! Mye skjer i nærmiljøet mitt nå. Den nærmeste barneskolen blir revet og det skal komme en hel ny skole der. Veien opp til her jeg bor, skal nå utbedres etter mange års kamp for bedre trafikksikkerhet for myke- og harde trafikanter. Det er lastebiler og gravemaskiner uansett hvor en snur seg og da denne gravemaskinen ble parkert i anledning påskeferie, tok føreren og signerte med noen hyggelige ord!

Gult er faktisk kult!!!

17 kommentarer:

Tina´s PicStory sa...

ha en fin dag :)

Koselig koselig sa...

God påske Petunia. Da er jeg også med på Himmelsk denne uka. Jeg tror jeg skal være flink jente nå og gjøre dette til en ukentlig ting ;)

Glad for diskusjonen på forumet, jeg følte jeg måtte si i fra. Håper ting blir bedre med mindre spamfølelse og masse reklamebaserte innlegg :)

Glad påsk min gode venn! Stor klem

Randi Melsæter Pedersen sa...

Hva er vakkert, sier nå jeg da! Kommer alt an på øya som ser. Kanskje noen synes en gravemaskin er vakker... En ting er i alle fall sikkert, det blir sikkert vakkert her når maskinen har gjort sitt arbeid.

Ønsker deg en riktig god påske!

anitamalta sa...

Här har jag inte varit med på länge. En kul bild och fint blir det säkert när det är färdigt. Önskar dig en Glad Påsk och en skön långhelg från Malta.

Birgitte sa...

Tak for dit dejlige billede og god påske :-)

Annemor sa...

God påske og takk for at du fortsetter med Himmelsk. Morsomt bilde.
Mormor

Leonora sa...

God påske Petunia!

Mandy Lou sa...

Artig påfunn av maskinføreren. :) Spennende med alt som skjer omkring deg nå. Men litt rotete er det nok mens det står på.
Ønsker deg ei riktig God Påske!

Steffi sa...

Happy Easter to you,Petunia!

Madame sa...

Rigtig god påske og tak fordi du fortsætter himmelsk :-)

Laura sa...

Happy Easter Petunia. How exciting to have a new kitchen:-)

Karen sa...

Happy Easter!

Gemma Wiseman sa...

Easter is a time of rising into new beginnings! So this construction site fits the sign of the times beautifully! Happiest Easter!

Inger-M sa...

Lenge siden jeg har vært med her nå :-) God påske!

Irene sa...

God påske Petunia :)

Anne (cornucopia) sa...

Great photo! Happy Easter!

Ranten sa...

Ja vi liker kreativitet :) Morsomt bilde! Og god påske til deg!