torsdag 25. april 2013

HIMMELSK # 134

4987378325_b77095bd20_b[1]Da er vi klare for Himmelsk igjen! Vil du være med så heng deg på!!

sykkel

Jeg er snart klar for sykkel igjen! Skal bare ha unna en konfirmasjon, så skal sykkelen frem. Akkurat nå har ikke døgnet nok timer. Det kjekke med sykkel, er at man kommer seg ganske langt avgårde enn det man gjør om man går og en kommer mye tettere inn på natur og omgivelser generelt i motsetning til når en bruker bilen.  Jeg har oppdaget mange flotte fotomotiv på kjente veier som jeg i mange år bare har kjørt forbi.. Sykkel er altså ikke bra for helse og miljø, men også helt ypperlig for fotosafarier!! Så tråkk til og ta himmelske bilder!!

10 kommentarer:

HansHB sa...

Himmelsk flott. Virkelig idyllisk!
Ønsker deg en super vårdag!

Randi Melsæter Pedersen sa...

Herlig bilde! Vi går en herlig tid i møte og jeg håper sykkelen din blir ofte i bruk.

Jeg bidrar med et reisebilde, som vanlig.

Mandelhjärta sa...

Så herlig og stemningsfullt bilde, Petunia! :)
Ha en fin dag!

Tina´s PicStory sa...

beautiful reflections :) thanx for hosting!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Det er himmelsk godt at det er vår igjen. Hadde man bare sluppet pollen-sesongen....

Ha en fin og travel dag!

Gemma Wiseman sa...

Love the rich greens and the touch of reflection in this lovely scene!

Malys krok sa...

Våren er vakker! Jeg takker for at jeg får være i den enda en gang!
Fin sykkel og vakkert bilde!
-Margit-

Øyvind Lasse Høysæter sa...

Nydelig bilde, det skal bli så godt med vår nå! :)

Siv- Anita sa...

Rett og slett vakkert !!
Ønsker deg og dine ei strålende helg
Klem fra Siv

Husbilen-Ellen sa...

Härlig grönska! Den har vi längtat efter! Ha dé!