torsdag 16. mai 2013

HIMMELSK # 137

4987378325_b77095bd20_b[1]Den ene helligdagen overlapper den andre nå i mai måned, men Himmelsk tar ikke fri!! Her er en ny runde med himmelske bilder! Vil du være med, så heng deg på!!

Himmelsk 137Jeg er ikke helt i gjenge igjen etter en travel periode med oppussing + konfirmasjon. Ting er fortsatt litt sånn sort&hvitt Det er også bildet mitt denne uken med en vakker trostefrøken som titter inn stuevinduet.

Ønsker alle en god 17. mai og en flott pinsehelg!

12 kommentarer:

Elin sa...

En søt trostefrøken i sort/hvitt:)
Ønsker alle en fin langhelg!

frksommerfuglen sa...

Fint billede af pip pip. God 17 mai i morgen :)

HansHB sa...

Flott bilde i B&W og troster er jo søte!
Ønsker også deg en flott 17. mai.
Her er vi lovet det aller beste været....
Gleder meg til å oppleve det på nasjonaldagen!

Leonora sa...

Så søt den er - fint Himmelsk bilde! Ønsker deg en god 17.mai :-)

Koselig koselig sa...

Jeg er med, god 17. mai til deg også Petunia :)

hipp hipp hurra!!!

naturglede/Randi Lind sa...

Vakker fugl! Ønsker deg en fin 17.mai!

Norma Ruttan sa...

I've never seen a thrush, thanks for sharing!

Ranten sa...

jeg likte godt ditt sort hvitt bilde:) Ha en flott dag i morgen!

Gemma Wiseman sa...

A sweet little feathered character! love the bow of his head!

Monica sa...

Dette var et vakkert bilde i svarthvitt!
De beste ønsker for morgendagen:)

Melusine sa...

Fint bilde!
Ønsker deg en herlig feiring av 17. mai :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Takk for at du fortsatt lar oss dele Himmelsk med kvarandre!

Vonar du har det bra!

klem