onsdag 26. juni 2013

HIMMELSK # 143

4987378325_b77095bd20_b[1]Du skal ikke sova bort sumarnatta” heter det i en sang og det er jo nesten litt dumt å sove nå som natten er på sitt lyseste… Natten er lys, natten er stillere…Tenk alle de stedene det vanligvis ikke går an å få et bra bilde fordi det yrer av folk, biler og busser.. Prøv å ta et fint bilde av Bryggen her i Bergen nå midt på sommeren!! Du kommer ikke til! Enten står det en stor lastebil i veien eller et busslass med turister kom der to sekunder før deg! Jeg forsøkte for noen år siden, men ga opp etter å fått med meg ørten mer eller midre frivillige linselus og alle bussene til Skyss…

Problemet mitt er at om natten er jeg så trøtt så trøtt. Jeg sover lett bort sommernatten og noen tidlige morgentimer.. Etter at jeg tok dette bilder klokken 23:05 i går kveld, var det rett i seng.. Bildet er tatt fra min altan i retning vest..

Himmelsk 143

12 kommentarer:

HansHB sa...

Nydelig himmelsk innlegg!
Flotte farger!
Ønsker deg varme sommerdager!

Randi sa...

Vilken skön och dramatisk himmel!

Ranten sa...

Ja du er mye flinkere enn meg for jeg har virkelig problemer med å komme meg i seng. Selv om jeg vært der omtrent nå :) Flott bilde!

Norma Ruttan sa...

gorgeous sunset and I like the reflections on the water areas!

Siv- Anita sa...

Ohhh fantastisk hvordan himmelen speiler seg i vannet ...

Jan Halvard sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jan Halvard sa...

Veldig flott sommarnattbilete!
Håpar de alle får nokon gode sommarnetter denne sommaren :-)

Velkommen til å sjå mitt bidrag til HIMMELSK # 143

Mama Zen sa...

Gorgeous sky shot!

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydeleg!
Nyt sommar (natta) ;-)

Gunsside sa...

Lekkert Petunia , vakker speiling
..og her er det regn enda vi hadde " sommeråpent" på besøk ...
Ha en fin helg :)

Birgitte sa...

Meget fine spejlinger i vandet, flot billede :-) God weekend ;-)

http://2.104.134.159/wordpress/2013/06/27/himmelsk-143/

Amiko Pieris sa...

lovely!

Amiko