onsdag 3. juli 2013

HIMMELSK # 144

4987378325_b77095bd20_b[1]Det er ikke så mye som vitner om sommerferie her. Regnet bøtter ned og gradestokken viser mer jul enn juli, men det er veldiglite å gjøre noe mer det. At det regner gjør meg ingenting. Elsker å gå tur når regnet pisker i ansiktet! Verre synes jeg det er når det er kaldt. Men man har jo gode klær!!

Himmelsk 144Bildet mitt har jeg hentet i arkivet og er vel inspirert av at været minner aller mest om høst!

Har du instagram? Del ditt himmelske bilde og merk det med #himmelsk

10 kommentarer:

HansHB sa...

Uansett er det et godt valg, flott bilde!
Ha en super dag videre og håper at sommerværet er over oss snart!

Mandelhjärta sa...

Herlig bilde - som jeg faktisk ble litt inspirert av. ;)
God sommer! Sola kommer nok.. :)

Rimkogeren sa...

Fascinerende, næsten drømmeagtigt :-)

Karen sa...

Oh, I really like the bridge!

Annemor sa...

Nydelig, og sikkert like vakkert i dag.
Mormor

Steffi sa...

Great summer photo,Petunia!

Tone Annette sa...

Et virkelig flott bilde :)

Ida K.S. sa...

Slenger med på i denne runden. :)
Bildet ditt får oss nesten til å lengte etter høsten... ;)
Vakkert!

Kos deg på tur(er) i regnværet.

Hilde sa...

Nydelig og stemningsfullt bilde :)

Jaleela Banu sa...

beautiful photos