onsdag 10. juli 2013

HIMMELSK # 145

4987378325_b77095bd20_b[1]Jeg legger ut Himmelsk selv om jeg regner med at det er mange som har ferie og kanskje er bortreist for tiden. Ferien er jo gjerne slik at man skal gjøre andre ting enn det man ellers gjør, men jeg regner med at det å ta bilder ligger slik “i blodet på oss”, så kamera er nok innen for rekkevidde for de fleste av oss… Dessuten finnes det jo kamera på mobiltelefonen også. Og har du ingen planer om å blogge i løpet av ferien, så kan du legge ditt himmelske bilde rett ut på Instagram ved å merke det med #himmelsk! God sommer!

Morgenstemning 12[4]Mine bilder er tatt på morgentur da verden bare var min – og litt Jølle sin!Morgenstemning[5]

12 kommentarer:

SigridfraEnget sa...

Jeg ble visst førstemann i dag! ;-) Fikk tatt bilder av en nydelig solnedgang for ei uke side, og den må bare deles med flere.
Bildene dine er nydelige!

Magical Mystical Teacher sa...

I love reflections of the sky in water, and yours is superb!

Norma Ruttan sa...

you captured the stunning beauty of the vista, especially the water!

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Nydelig med dampende vann!

Karen sa...

Gorgeous shots! I love the reflections in the first one.

Steffi sa...

Wonderful photos,Petunia!

Melusine sa...

Nydelige morgenbilder, Petunia! Nå var det lenge siden jeg har vært med på Himmelsk, men bilder tar jeg selv om det stort sett er bøker jeg blogger om for tiden :)

amo sin blogg sa...

Så vakre bilde !!

God sommar !
Anne-Mari

Annemor sa...

Med fiskevak på også.
Himmelsk.
Mormor

Mama Zen sa...

Gorgeous reflection!

En rosa fugl sa...

Du har lagt ut noen veldig fine bilder i det siste! :) Wow!

Irene sa...

Jeg henger med, såvidt ... ha en riktig god sommer, Petunia!

Irene :)