onsdag 14. august 2013

HIMMELSK # 150

Himmelsk hos Petunia logoJa, dette blir som jeg nevnte forrige uke den siste “Himmelsk” for en stund. Jeg trenger en pause fra bloggen. Akkurat nå føler jeg at jeg ikke har så mye å bidra med og da er det sikkert best å holde seg borte en stund! Det er dermed ikke sagt at “Himmelsk” aldri vil gjenoppstå og jeg lover jeg skal ”annonsere” stort når jeg finner ut at jeg vil i gang igjen. Men er du veldig lysten på å dele dine himmelske bilder, kan du gjøre det på Instagram. Jeg har laget en hashtag slik at vi kan samle alle bidrag ett sted. Du skriver #himmelsk365 og vil du se hva jeg driver med der inne, finner du meg som petunia365.
Tusen takk for alle bidrag disse årene Himmelsk har gått. Tusen takk for alle tilbakemeldinger, enten kommentarer eller e-poster! Himmelsk hadde ikke vær det samme uten dere! Vi snakkes!!!
Himmelsk 30
Thank you!

18 kommentarer:

HansHB sa...

Du avslutter med et utrolig flott bilde! Vil nok savne deg og denne bloggen! Men, kontakten kan en jo følge på andre medier....

Uansett, takker for den utrolig inspirerende jobben du har gjort med "Himmelsk", Petunia.
Vil helt klart savne dette!!

SigridfraEnget sa...

Nydelig bilde!!
Håper du kommer tilbake med Himmelsk etter en pause ;-)

Ranten sa...

Takk for at du har latt oss få være med å dele himmelske bilder her hos deg! Alle trenger en bloggpause i ny og ne. Alt vel! Marit

Birthe sa...

Det har vært veldig gøy å være med på Himmelsk og selv om jeg ikke har vært så aktiv den siste tiden kommer jeg til å savne det! Men håper du tar deg en lang (og velfortjent) pause :)

Lisbet / *LLL og Co.* sa...

Tak, Petunia, for din tid her på "Himmelsk" ...! Håber du vender tilbage til bloggen en dag, så vi kan se flere fine, himmelske fotos. (Har ikke smartphone, og er ikke på Instagram :-((
*SMIL* og på forhåbentlig gensyn ...
//Lisbet

E. Ericasta sa...

Wonderful views into The sky

Cheers, Heidrun

Here my Sky over Bavaria
http://happy-hour-with-picts.blogspot.de/

Anette sa...

Tusen tusen takk for den flotte jobben du har gjort og for at du vekket fotogleden i meg :) Klem fra Anette :)

Malys krok sa...

Tenker på alt du "drev" for en tid tilbake! Alltid har det været fint å komme inn hos deg! Blir litt rart at det nå blir helt stille her, men hvem vet...plutselig er du tilbake! Ha det godt videre! -Margit-

lirosa sa...

Ta deg en velfortjent Rast og kom gjerne tilbaks, Tusen Hjertelig Takk iallefall:-)

Fru Perez sa...

Det er bra du følger magefølelsen i forhold til pauser. KOS deg der utenfor bloggsfæren, jeg kommer nok til å savne deg her og jeg kommer til å følge deg på Instagram :)

Klem!

Refleksjon på livsvegen sa...

Tusen takk for 150 Himmelsk!
klarte å følge deg på 111 av dei.

Blogg igjen ein vakker dag om du får lyst og tid :-)

klem

Irene sa...

Tusen takk for følget så langt! Det har vært en flott reise å være med deg hele 150 ganger!

Håper det kommer ett og annet bilde her på bloggen når du har samlet inspirasjon og energi!

Klem fra Irene

amo sin blogg sa...

Fantastisk flott bilde !!
Takk for at eg har fått vere med i Himmelsk :)
Håpe du kjem att seinare :)

Helsing Anne-Mari

Laura sa...

Thank you so much for hosting Petunia... enjoy whatever it is you are doing next. I've appreciated the views of the heavens from around the world here very much!

Mama Zen sa...

Awesome shot!

Leonora sa...

Tusen takk Petunia, du har lagt mye jobb i at vi andre skal ha det moro. Kos deg uten bloggpress - og starter du opp igjen er jeg med :-)

diefahrradfrau sa...

Wonderful picture - and really wonderful views around the world. Thanks for this challenge!
<3

Toril :o) sa...

Tusen takk for at jeg har fått bli med på Himmelsk#
Jeg har blitt så mye mer bevist på å stoppe opp i hverdagen. Ta en titt rundt meg og se hvor vakkert det er ute uansett vær.

Skal legge deg til på instagram :o)

klem